قیمت دزدگیر ماشین کالابست
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

انتخاب دزدگیر ماشین

دزدگیر برای حفظ و ارتقا امنیت خودرو استفاده می شود و عدم توجه به انتخاب بهینه برای این منظور می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد. بنابراین در انتخاب دزدگیر قوی و با کیفیت علاوه بر توجه به کارایی های آن باید توجه داشت که هرچه امکانات اطلاع رسانی آن بیشتر باشد بالتبع امنیت وسیله نقلیه نیز بالاتر است.

این امکانات شامل هشدارهای محیطی مانند پخش صدای آژیر، اعلام هشدار از طریق ریموت خودرو که این قابلیت برای دزدگیر های تصویری می باشد و اگر ریموت در محدوده و برد قابل پوشش دستگاه و خودرو قرار داشته باشد اطلاع رسانی به کاربر صورت می پذیرد از جمله امکانات دیگر اعلام هشدار از طریق ارسال پیامک از طریق سیم کارت و یا برقراری تماس صوتی با کاربر که جزو امکانات دزدگیر خودرو سیمکارتی محسوب می شود.

بنابراین بهترین دزدگیر خودرو سیستم اعلام سرقتی است که قابلیت هشدار و اطلاع رسانی متعددی داشته باشد و دزدگیر تصویری سیمکارتی مناسب ترین و ایده آل ترین انتخاب محسوب می شود.

قیمت دزدگیر ماشین

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دزدگیر ماشین کالابست امکانات و برند آن می باشد؛ طبق آنچه گفته شد هر چه امکانات دستگاه از قبیل اعلام هشدار به کاربر، سنسور های ضربه و آلتراسونیک، بالابر شیشه ها، برد اعلام هشدار در دزدگیر های تصویری و کاربردهای دیگر بیشتر باشد بالتبع هزینه تمام شده آن هم بیشتر می شود.

برند دزدگیر خودرو

دزدگیر ماشین برندهای متعددی دارد که دو سازنده بزرگ اکثر آنها را تولید و روانه بازار می نمایند؛ این دو شرکت بزرگ بین المللی هوتای واستیل میت هستند که تولیداتشان را با نام های تجاری متنوعی روانه بازار می نمایند.

خرید دزدگیر ماشین

برای خرید دزدگیر خودرو علاوه بر توجه به نوع و مدل آن که ساده باشد یا تصویری و نیز توجه به قابلیت های دستگاه که سیمکارتی باشد یا خیر باید به اصل بودن کالای خریداری شده نیز توجه نمود؛

فروشگاه کالا بست این امکان را در اختیار مشتریان خود می گذارد تا انواع مختلف دزدگیر ها را با یکدیگر مقایسه نموده و از امکانات هرکدام مطلع شوند. همچنین ضمانت اصالت محصولات کالا بست خیال مشتریان را از یک خرید عالی و با کیفیت راحت می نماید.





:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: